Kundtjänstmedarbetare

Som operativ kundtjänstmedarbetare hos jem & fix ingår du i ett team som tar hand om all kundkommunikation via telefon, e-mail och sociala medier. Du är vårt ansikte utåt, och jobbar löpande för att våra kunder ska få effektiv och vänlig hjälp. Ditt huvudsakliga mål är att våra kunder ska vara nöjda. Tjänsten innebär stor variation, då både ärenden som rör vår webbshop och våra fysiska butiker hanteras.

Vem är du?

Du har en fingertoppskänsla för kundservice och ett brinnande intresse för att hjälpa människor.

Du har systemvana, samt ett omfattande system- och processtänk.

Du har ett ordningssinne som heter duga, och drivs av att arbeta i en miljö där förändrings- och utvecklingstakten är hög.

Du är resultatorienterad och mån om att alltid nå uppsatta mål.

Du är flexibel och prestigelös, ansvarstagande och handlingskraftig.

Du är analytisk och kan löpande se utvecklingsmöjligheter och förbättringar kring kundupplevelse/kundresa.

Krav för tjänsten:

God förmåga i svenska och engelska, i både tal och skrift.

B-körkort.

Övrigt:

Erfarenhet av kundtjänstarbete inom e-handel är meriterande.